In

Loreal Paris : Nutri Gold Extraordinary Oil kremų ir veido aliejaus apžvalga

Sveiki, mano blogo skaitytojai,

Ar atsimenate mano pirkinukų įrašą? Taigi šiandien sugrįžtu pas jus su trumpa apžvalga vieno iš tų pirkinukų J






Gavau naują produktą iš Loreal Paris. Tai du mėginukai. Tiesa, vienas iš jų jau spėjo užkariauti simpatijas J Tai yra kremo ir Veido aliejaus duetas. Kolekcija pavadinta “Nutri Gold Extraodinary Oil”


Nutri Gold Extraodinary aliejais praturtintas kremas:
Eteriniais aliejais ir baltųjų jazminų  extraktais ir argano aliejumi praturtintas kremas, tikrai paliko įspūdį. Iškarto užsitepus jį ant veido jautėsi drėkinimas( priminsiu, turiu sausą veido odą). Kremas, turi tokį kvapą: kaip lankstinuke apipudintą- jazminų. Jis nėra intesyvus, taciau, kas nemėgsta kvapų- nemanau,kad jums patiks. Jis, tiesa, issigaruoja gan greitai. Mėginuko man užteko dviems kartams. Apibendrinant kremas man patiko, bet tai nebutų produktas aš negalėčiau be jo gyventi.


Kitas mėginukas- Nutri Gold Extraodinary Aliejus veidui: Net aštuoni eteriniai aliejai 98 procentų natūralios kilmės, nepalieka riebumo jausmo. Šį aliejų naudoti galima labia daug būdų. Aš išmėginau dviem. Vienas, tai tiesiog paprastas, užsitepiau jį ant odos ir tiek. Tiesa, jis taip pat turi kvapą- bet šis man labiau patiko( priminė argano aliejų) Kaip ir sakoma lankstinuke- nepaliko riebumo efekto- o oda tiesiog sveikai, jaunatviskai švytėjo. Kitas būdas- imaišiau kelis lašselius jo I savo skystą makiažo pagrindą- gavau tobulą dueta J Tikrai, nereikia pirkti skystos pudros, kuri suteiktu veido bligumo, atrodytų natūraliai. Tai šis naudojimo būdas, man labiausiai patiko J Ir šis produktas tapo mano favorite- tad įsirašau jau jį savo norų sąrašą :D Ps, šis mėginukas man dar nesibaigė, užtenka tikrai ilgam J

Tad patarčiau pirma išmėginti(jeigu turite galimybę, mėginkas puiki alternatyva) ir tikrai rasit sau favorite J




Na, palinkėsiu jums gražaus penktadienio ir likusio savaitgalio:) 







Related Articles

Post a Comment