In

Papuošaliukai....

Sveiki,

Noriu jums pristatyti savo dar vieną aistrą- mano kurtus papuošaliukus. Kuriu jau seniai, teko bandyti daugumą karoliukų vėrimo technikų...
Nežinau, kodėl būtent dabar norėjau apie tai pasipasakoti. Gal dėl to, kad šis mano užsiėmimas seniausias ir vis dar atrodo, po  kažkiek laiko aš prie jo grįžtu... Tai mane ramina... Gal būt iš jūsų, kuri nors užsiima įdomia veikla, būtų įdomu išgirsti :) Palikite komentaruse, ką jūs mėgstate veiti, kai supykstate ar tiesiog norite atsipūsti ir pabūti su savimi...
 Na, o dabar pažiūrėkite, keli mano darbeliai, idėsiu keletą,  jau padovanotų - tikiuosi Grazina (iš "Grožis ir Stilius") nesupyks, kad įdėjau jos foto :) Bet ji, vienintelė, kurią mėgstu puošti ypatingomis progomis ;) Taigi, kviečiu pasižiūrėti :

O toms,kurios norėtų kažko įsigyti ar pagaminti, jums jau kažkokį patinkantį papuošalą, veriu ir pagal individualius užsakymus :) Mano el.paštas, dėl klausimų: groziopatarimaitau@gmail.com



Šie pirmieji du papuošaliukai, iškeliavo pas žaviąją Gražina :) 








iki, 
xoxoxo ;) 


Related Articles

Post a Comment