In Pagrindinis

Make up haul!!!! Makiažo pirkinukai :)

Sveiki,

Vasara tikrai nelepina, daug darbų... Sorriukas vėl buvau dingusi. Bet grįžau ;) Šį kart su pačia , tikriausiai, maloniausia tema moterims- pirkinukais. Tiesa, jų nėra labai daug, bet , tokie, kurių man reikėjo... Ilgai neplepu- kviečiu pasižiūrėti, ką įsigijau droge ir ką gavau dovanu, savo gimtadienio proga iš anksto, nuo Gražinos :)





Micelinis vanduo, kuris puikia nuvalo nuo odos nešverumus, atgaivina odą, tinka ir jautrei odai, taip pat puikiai nuvalo makiažą, man jo reikėjo, nes mano makiažo valiklis jau baigėsi, o apie šį esu daug gero girdejusi, tad jis pasitvirtino ir man- puikus produktas :) 
                                      https://www.drogas.lt/lit/akcijos/visos_akcijos/#584




Taip pat daugelio išgirtas maskuoklis iš Catrice, jis prilyginamas MAC studio fix maskuokliui. Tikrai rezultatai panašūs, jis man puikiai paslėpė mano tamsius paakius ir jo kaina puiki- rekomenduoju :)


Baigėsi ir mano makiažo pagrindas, tad įsigyjau būtent šį, dėl kelių prižasčių: galvojau gal pirkti LOREAL True match, bet mano oda sausa, tad pasigilinusi į sudetį ir ką rašo apie makiažo pagrindus, nusprendžiau isigyti Fit me. Ir tikrai nenusivyliau, labai esu juo patenkinta. Jis maskuoja vidutiniskai, pirmu sluoksniu, jeigu užtepsiu antra- viską paslepia. taigi man labai patiko. 


Tuo pačiu norėjau išbandyti ir šį maskuoklį, taip pat esu girdėjusi labai daug gerų atsiliepimu, tik nepažiūrėjau parduotuvėje spalvos, pėmiau pirmą, teks pakeisti, ši per tamsi šviesinti paakius. Kolkas nebandžiau šio produkto, bet , kai tik pamėginsiu pasidalinsiu įspūdžiais :) 


Man reikėjo nuotakos makiažui, kažko šilto ir gaivaus, taigi radau šią nuostabia spalvą :) 


Labai faini lupų dažai, nėra labai matiniai, bet kas dienai- puikūs, kas norės apžvalgų- rašykit ir prašykit, parodysiu ir pademonstruosiu ;) 


Kažkas vasariško- arbūzo į orandžinumą spalva :) Tiesiog suer su juodu pravedimmu ir ši lupų spalva :) 


Neūrali rožinė- dar viena kas dienai skirta spalva. 



Vadinamoji nude spalvytė- taip pat super prie ryškesnio makiažo :)


Na, o šis makiažo pagrindas ir makiažo fiksatorius- mano klijantėms, joms, juk viskas,kas geriausio :) Pirmieji žingsniukai į makiažo kit :) love it :) 



Šį nagų laką gavau dovanų, nes buvo akcija- jeigu perki maybeline kosmetikos už dešimt eurų, gauni dovaną. Spalva tiesiog tobula man :) labai greitai džiusta ir laiko tikri ilgai- puikus lakas, nesitikėjau tokios kokybės :) 


Na, o čia mano išankstinė dovana :) Galiu pasakyti tik tiek- tai tobula :) Gražina pasirūpino manim, kaip naujai pradedančiai visažistei bus reikalingi šepetėliai, jų valiklis ir kitas vasaros rinkinukas, tiesiog puikus, su savimi į kelionę ar į rankinę įsimesti... Ačiū, tau, mieloji, dar kartelį, tu nuostabi :) 


IKI, XOXOXO




Related Articles

Post a Comment