Wednesday, 11 March 2015

Kas naujo vyksta mano gyvenime...

Sveikutės,



Aš, jau kaip tapo įprasta, vėluoju su savo blogu ir mano youtube kanalas tyli... Šį karteli, tikrai nėra mano tinginystė ar panašiai, turiu dalyku parodyti ir pasidalinti, tiesiog turiu bėdų su internetu, todėl manęs čia nematote ilgai. Užsukau pranešti, kad artimiausiu metu viskas bus gerai ir matysite mane vėl čia ir mano youtube kanale.

Taip pat noriu pasidžiaugti- esu nepriklausoma Mary Kay konsultantė, tad galbūt būtų norinčių sužinoti daugiau, taip pat organizuoju nemokamas grožio pamokėles. Galite mane rasti: http://www.marykay.lt/neringa.lekecinskaite/lt-LT/


Bet apie viską su laiku, tik norėjau pasivaidenti ir priminti apie save :) Taigi, iki greito ir daug staigmenų laukia jūsų.


                                                                  xoxoxo:)

0 comments: