Tuesday, 3 February 2015

Sausio mėnesio pirkinukai

Labukas,

Jau senai nebuvau bloge... Labai dėl to nesijaučiu gerai, bet labai džiaugiuosi, pagaliau prisėdusi... :) tikiuosi sausio mėnuo jums buvo atsigavimo po švenčių laikas, nes man taip pat prireikė poros savaičių atsigauti :) Teko grįžti iš Lietuvos, turėjote jau mano vloge matyti, paskui daug nenuveitų darbų čia, namuose... Na bet viskas savose vėžiose- tai ir svarbiausia.
Taigi, sausis buvo man pakankamai geras, įsigyjau sau priemonių, kurių jau norėjau senai, buvo ir dovanų, bet plačiau- kviečiu jus pažiūrėti video :)

Jau greitai pasirodys prekių apžvalgos- tad sekite tiek blogą, tiek mano visus socialinius tinklus- kuriuose pranešiu, kada bus :) Visos apžvalgos su nuotraukomis bus ir mano bloge- tad kviečiu nepraleisti :)

O dabar- prie video :)))




                                                                      XOXOXO

0 comments: