Sunday, 8 June 2014

Likimo įronija....

Sveikos, mielosios :) 

Labai jūsų visų pasiilgau, jau kuris laikas, nebuvau čia... Atsiprašau visų, kurios, laukiate, bet nudžiuginsiu- nuo šiandien, būsiu čia, kaip ir prieš tai :)
Per tą laiką kol manęs čia nebuvo nutiko labai daug... Bet norėčiau pasidalinti neeiliniu įvykiu- buvau nustebinta dovanėle, kurią, pasidorodo laimėjau, užsiprenumeravusi  kanalą :) Aš asmeniškai žiuriu daug video ir ne viskas man įtinka :) Bet labai netyčia radau šią labai talentingą ir miela moterį Gražiną - kuri, kaip vėliau paaiškėjo, labai panaši į mane pačią, lyg sielos dvynė :) Labai džiaugiuosi gavusi išskirtinę galimybę, su ja susipažinti ir ne tik.... 

Taigi, vieną diena atsidarau savo el paštą ir randu laiškutį, kad esu 1000 prenumeratorė ir man priklauso dovana- šukuosena, makiažas ir mini fotosesija, negalėjau patikėti :) Labai apsidžiaugiau :)))) Greitai susitarėme susitikimo dieną ir štai, ką mes nuveikėme :)
Gražina ne tik turi savo Youtube kanalą, bet ir yra stilistė, profisionali visažistė, ruošia moteris vestuvių fotosesijoms, derina rūbus ir visą kitą atributiką, be visų jos pomiegių ji dar ir mama, tad tikrai turėjome daug bendrų temų, laikas su ja prabėgo taip greitai ir nuotaikingai :) Taip pat norėčiau padėkoti Gražinai už puikiai atliktą fotosesiją, bet ir už tai, kad ji tokia draugiška, labai džiugu kad dar yra tokių žmonių :) 

 Siūlau pasižiūrėti nuotraukų, na o jeigu iš jūsų atsirastų norinčių paskaityti Gražinos blogą ar užsukti į jos Youtube kanalą( tikrai nenusivilsite) - nuoroda yra čia- http://stilistes.blogspot.com

Tikiuosi jums patiko ir laukite naujų idėjų!

Geros Sekmadienio Popietės .... 
















xoxo :*

0 comments: