In

Rihana inspired Henna tatoo :)

Sveikos,

Ar vis dar prisimenate tą nuotaikingą dainą- "Shine Bright Like A Diamond" ? O taip, aš prisimenu ir vis dar pasiklausau :) O pagauta idėjos iš Rihanos laikinųjų tatoo pamėginau pati sau nusipiešti būtent iš to klipo :) Kadangi man rytai visai artimi ir Hennos namuose turiu daug ( iš po atostogų pas uošvius). Tad kažkaip susigalvojau kodėl gi nepamėginus :) Beja, čia buvo man  pirmas kartas, kai aš pati sau piešiu, esu turėjus jau šias laikinasiąs tatoo iš ankščiau, bet šį kart, jos ypatingos :) , labai neteiskite :)))) Labai norėčiau sužinoti ar jums patiko, ar domina tokios temos, turiu daug patirties, kas liečia rytų kultūrą ir papročius, tai galėčiau jums daugiau papsakoti ;)

Lauksiu komentarų :)




Ir čia jau kaip dažai išdžiuvo ... :)




XOXO :*

Related Articles

Post a Comment