In

Mes visos moterys dievinam apsipirkimą...

Sveikos, braškės....

 Buvo nuostabi diena šiandien :) Oras tikrai negailėjo saulės spindulių ir buvo tikrai superinis savaigalis... Aš norėjau pasidalinti savo savaitgalio įspudžiais, malonumais :) Visos moterys tikriausiai suskubo žvilgterti į savo spintas, kas ka turi, juk pavasaris- reikia atsinaujinti, o mes kaip visada neturime, ko apsirengti :D Na ir aš tikrai ne išimtis :D Dievinu pirkti, apsipirkti ir netgi vitrinų apsipirkimas būna kartais malonus.... Na bet šį kartelį, teko rimtai apsipirkti, bet su jumis pasidalinsiu nevisais savo atradimais- bet tik tai tam, kad su nekantrumu lauktumėte mano video :) Ten parodysiu jums viską, ka nusipirkau pavasariui, tiksliau jau buvau pradėjusi kaupti kolekciją nuo vasario :) O pažiūrėti yra tikrai į ką ;) Na turbut nekankinsiu jusų ilgiau, žinau pagal save, kad nuotraukas žiūrėti yra įdomiausia :)
 Dėl video- jis turėtų jau pasirodyti jau greitai, tad jeigu norite pačios pirmos sužinoti, kada ji pasirodis- sekite mano bloga visuose cocialiniuose tinkluose- paspauskite ikonėlę prie Intagram kamerytes, Facebook, Twiter, Google arba prenumeruokite el paštu :)

Palinkėsiu mums visiems darbingos savaitės, o man ji žada būti labai kūribinga... Ir jūs galėsite viską išvysti :)


 Iki, braškytės ;)













Related Articles

Post a Comment